Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Środowiskowy Dom Samopomocy w Ośnie Lubuskim

Zapytanie ofertowe dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych

Utworzono dnia 06.12.2024

Ośno Lubuskie,  dnia  06.12. 2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Ośno Lubuskie- Środowiskowy Dom Samopomocy w Ośnie Lubuskim zwraca się  z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania usługi na „Dowóz osób niepełnosprawnych, w tym osób  poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS) w Ośnie Lubuskim i odwóz po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania w okresie od 01 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025 r”.

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Ośno Lubuskie – Środowiskowy Dom Samopomocy w Ośnie Lubuskim

ul. Rynek 1

69-220 Ośno Lubuskie

NIP 598 000 93 13

 

Adres do korespondencji:

Środowiskowy Dom Samopomocy w Ośnie Lubuskim

ul. Rybacka 3 e

69-220 Ośno Lubuskie

 

 

  1. Opis przedmiotu zapytania:

 

     Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.

„Dowóz osób niepełnosprawnych, w tym osób  poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS) w Ośnie Lubuskim   i odwóz po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania w okresie od 01 stycznia 2025 r do  31 grudnia 2025 r”.

 

  1. Dowóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim na zajęcia terapeutyczne organizowane w Środowiskowym Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim przy ul. Rybacka 3 e, 69-220 Ośno Lubuskie z miejsca zamieszkania tj. terenu gminy Ośno Lubuskie oraz z terenu gminy Rzepin.
  2. Rozwozy uczestników po zajęciach w Środowiskowym Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim do miejsca zamieszkania uczestników.
  3. Pomoc osobom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, w tym osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.
  4. Dowożeni uczestnicy ŚDS w Ośnie Lubuskim mieszkają w miejscowościach: Świniary, Grabno, Lubień, Smogóry, Trześniów, Lipienica, Serbów.
  5. Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dowóz rano max. do godziny 08:30 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 14:30. W soboty, niedziele i święta oraz w dni wolne od pracy uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim nie będą dowożeni do placówki.
  6. Opiekunem podczas przywozów i rozwozów będzie pracownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim.
  7. W czasie wakacji przewiduje się przerwę trwającą 10 kolejnych dni roboczych, o terminie której wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. W czasie tej przerwy uczestnicy nie będą dowożeni.
  8. Za święta przypadające w sobotę będą wyznaczone dni wolne, w których uczestnicy nie będą dowożeni. O terminach tych dodatkowych dni wolnych wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
  9. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów mieści się w przedziale od 90 do 150 kilometrów (+/- 10%). W szczególnych przypadkach np. masowych zachorowań uczestników dzienna ilość kilometrów może ulec zmianie.
  10. Dowożenie odbywać się będzie w godzinach około 07:30 - 08:30, odwożenie w godzinach 14:30-15:30.
  11. Dla realizacji wyjazdów zbiorowych np. na wycieczki, spektakle, spartakiady i inne imprezy, wykonawca zapewni dowóz uczestników w godzinach innych niż w pozostałe dni. Zamawiający uzgodni harmonogram takich przejazdów z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
  12. Uczestnikami ŚDS Ośno Lubuskie są osoby niepełnosprawne- osoby z zaburzeniami psychicznymi, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.
  13. Przewóz osób musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo, spełniającym wymogi w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie i możliwość poruszania się po drogach lokalnych.
  14. W okresach jesienno-zimowych pojazd dowożący musi być ogrzewany.
  15. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji.
  16. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić Zamawiającego.
  17. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczestników lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
  18. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy.
  19. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów.
  20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczestników i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem.
  21. Zapewnienie samochodu, kierowcy, ubezpieczenie samochodu, kierowcy i osób przewożonych tym samochodem na czas transportu należy do obowiązków wykonawcy usług.
  22. Dodatkowe informacje dla wykonawcy:

a) w samochodzie musi być 8 miejsc siedzących, w tym miejsce dla opiekuna oraz jedno miejsce dla kierowcy (łącznie 9 miejsc),

b) cena musi pokryć koszty dojazdu ze wskazanych przez Zamawiającego miejscowości do Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim.

c) Zamawiający zastrzega zmianę liczby kilometrów wynikającą ze zmiany ilości uczestników oraz ich miejsc zamieszkania. Każda zmiana będzie uzgodniona z Wykonawcą.

 

  1. Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia.
  1. Zamawiający nie pokrywa żadnych poniesionych przez Wykonawcę dodatkowo kosztów związanych ze świadczeniem usługi.
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo.
  3. Na każdym etapie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu z przedstawicielem  Zamawiającego, informowania o bieżących działaniach i ewentualnych utrudnieniach w realizacji przedmiotu zamówienia.
  4. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego i złożonej oferty, postanowieniami umowy, a także zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  1. Wymagania dotyczące Wykonawcy realizującego usługę:

O udzielenie usługi mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności- należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualna licencję na wykonywanie krajowego przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym – należy wykazać, że Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym samochodem przeznaczonym na 9 osób ( w tym kierowca), którym będzie realizował zamówienie.

Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, o których mowa w pkt. VII , według formuły „spełnia”/ „nie spełnia”. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału.

 

  1. Wykluczenia.

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty / osoby powiązane osobowo lub kapitałowo z   Zamawiającym. Każdy z Wykonawców odpowiadając na zapytanie ofertowe powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań  osobowych lub kapitałowych- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania.

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął: kryterium ceny- 100%.

Oferty spełniające wymagania ocenione zostaną w następujący sposób: cena ofertowa brutto zostanie oceniona przy zastosowaniu następującego wzoru:

Cena oferty najniższej brutto / Cena oferty badanej brutto   x100pkt x 100%

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. Formularz oferty ( załącznik nr 1).
  2. Oświadczenie zawierające informacje o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym.
  3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych- Załącznik nr 2.
  4. Kserokopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej ( lub aktualny wydruk z CEIDG).
  5. Zezwolenie (licencja) na wykonywanie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przesyłką kurierską lub złożyć osobiście

w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim ul. Rybacka 3 e, 69-220 Ośno Lubuskie w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta-Dowóz osób niepełnosprawnych, w tym osób  poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS) w Ośnie Lubuskim i odwóz po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania w okresie od 01 stycznia 2025 r do 31 grudnia 2025 r”.

 

Termin składania ofert do dnia 13 grudnia 2024r. do godz. 15:30. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Marta Wróbel tel. 95 757 5230.

  1. Pozostałe informacje.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.

  1. Obowiązek informacyjny.

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy w Ośnie    Lubuskim ul Rybacka 3e, 69-220 Ośno Lubuskie
  • w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się  pod adresem sds@osno.pl
  • Pani/Pana  dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym  z postępowaniem o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona   zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia  11 września 2019r.- Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ogłoszeniu, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( t.j. Dz.U. z 2020r. poz.164 ze zm.) akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
  • posiada    Pani/Pan:

-   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

-   na podstawie  art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust 2 RODO;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdy uzna      Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy     RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c    RODO.

 

 

                                                                                  Kierownik

 

                                               Środowiskowego Domu Samopomocy w Ośnie Lubuskim

 

                                                                                   Marta Wróbel

                                                                                          (-)

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Grudzień 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 5

W poprzednim tygodniu: 5

W tym miesiącu: 5

W poprzednim miesiącu: 27

Wszystkich: 876